Γ.Κωνσταντινίδης: Τα μικρά καταλύματα είναι η ραχοκοκκαλιά του Ελληνικού τουρισμού

gkonstantinides

Για το ρόλο των μικρών καταλυμάτων στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού καθώς και για το επαγγελματικό φόρουμ που διοργανώνει η SWOT στις 5 Απριλίου 2017 μίλησε σε συνέντευξή του στο Tourism Press, ο κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος της SWOT.

Στις 5 Απριλίου η SWOT διοργανώνει το επαγγελματικό φόρουμ “Μικρά Καταλύματα της Ελλάδας». Πείτε μας λίγα λόγια για την εκδήλωση.

Τα «Μικρά Καταλύματα της Ελλάδας», ήρθαν ως φυσική συνέχεια του Business Travel Professionals Forum, του μεγαλύτερου B2B forum που διοργανώνεται στην Ελλάδα για τα μεγάλα ξενοδοχεία της χώρας, εδώ και 4 χρόνια από τη SWOT.

Στις 5 Απριλίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων μέχρι 25 δωμάτια, hostels, ξενώνων, αρχοντικών κατοικιών και διαμερισμάτων, θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν για 5 ώρες άμεσες συναντήσεις με εκπροσώπους ταξιδιωτικών γραφείων, online καναλιών πωλήσεων και προμηθευτών, ώστε να αναπτύξουν συνεργασίες και να εξελίξουν κάθε συνέργεια.

Παράλληλα, όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν για 2,5 ώρες ένα σεμινάριο πωλήσεων, από εξειδικευμένους επαγγελματίες μεγάλων εταιρειών του τουρισμού.

Ποιες κατά τη γνώμη σας είναι οι κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα μικρά καταλύματα στην Ελλάδα, με τις υφιστάμενες συνθήκες;

Οι κυριότερες προκλήσεις «παραδοσιακά» για τα μικρά καταλύματα της Ελλάδας, είναι η ενδυνάμωση των περιόδων που υστερούν σε πληρότητες και κρατήσεις (εποχικότητα), η διεύρυνση σε νέες αγορές από αυτές που έμαθαν να συνεργάζονται και βεβαίως η εξοικείωση και ενσωμάτωση του καταλύματος στα μέσα νέας τεχνολογίας και στην εξέλιξη των.

Κάτι επίσης σημαντικό είναι η δυσκολία στην πρόσβαση εξειδικευμένου προσωπικού, η εκπαίδευση και η διατήρηση αυτού, πρόκληση που καλούνται συνεχώς να αντιμετωπίζουν, κυρίως λόγω της εποχικότητας, σε αρκετές περιπτώσεις, όπως προανέφερα.

Πώς θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν και να βελτιώσουν το προϊόν τους και πως το φόρουμ θα συμβάλλει προς αυτήν την κατεύθυνση;

Οι ιδιοκτήτες των μικρών καταλυμάτων της Ελλάδας, έχουν τόσες ευκαιρίες, όσες και δυσκολίες.

Η άμεση και ζεστή φιλοξενία τους και η μοναδική παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τον πελάτη αρκεί για να ανταπεξέλθουν σε οποιαδήποτε πρόκληση.

Το προϊόν τους μπορεί να βελτιώνεται συνεχώς με την παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς και την ένταξη τους στις νέες τάσεις, με τη συνεχή ενημέρωση και με την άμεση επαφή με τους επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς και τους προμηθευτές αυτής. Σε αυτόν τον τομέα το forum «Μικρά Καταλύματα της Ελλάδας» και η SWOT μπορεί να τους βοηθήσει και να τους κατευθύνει.

Σκοπός μας, είναι να υπάρξει ανάπτυξη των πωλήσεων τους και μία σωστή τοποθέτηση του προϊόντος τους στην αγορά.

Ποιος, κατά τη γνώμη σας, είναι ο ρόλος των μικρών καταλυμάτων στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού;

Τα μικρά καταλύματα αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του Ελληνικού Τουρισμού και της παραγωγικότητας. Είναι αυτά που συντηρούν μεγάλο μέρος της τουριστικής οικονομίας και της απασχόλησης εργαζομένων σε όλους τους τομείς. Είναι ο βασικός κρίκος της αλυσίδας της αγοράς. Είναι αυτά που πάντα δείχνουν το δρόμο και στους μεγάλους, για το τι σημαίνει Ελληνική Φιλοξενία και αυθεντική διαμονή!

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.