7 συμβουλές για επιτυχημένο advertorial

Μία πολύ διαδεδομένη πρακτική προώθησης και προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής είναι οι πληρωμένες καταχωρίσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο.

Πρόκειται για άρθρα ή οπτικοακουστικό υλικό που δημιουργούνται, συνήθως από στελέχη της ίδιας της εταιρείας, τα οποία συνδυάζουν τη δύναμη του ειδησεογραφικού/ενημερωτικού περιεχομένου και της διαφήμισης.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.